צפו • משרד החקלאות מעודד כפרות בכסף

דוד לזר 7 Comment on צפו • משרד החקלאות מעודד כפרות בכסף
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד החקלאות ופיתוח הכפר מעלה בימים אלה קמפיין הסברה לעידוד הציבור הנוהג לקיים את מנהג הכפרות בימים שבין ראש השנה ליום הכיפורים, ולהחליפו בפדיון בכסף, במקום שימוש בעופות חיים כפי שהיה נהוג בכל השנים.

במשרד החקלאות טענו כי כי "מזה שנים מתקיים מנהג הכפרות בין ראש השנה ליום הכיפורים, במסגרתו נשחטים עופות ככפרה על החטאים. מעבר לסכנה הברורה לבריאות הציבור ומניעת הפצת מחלות בעלי חיים במנהג, הוא גם גורם סבל מיותר לעופות".

במסגרת הקמפיין הופק סרטון הומוריסטי על ידי "שרוטונים" במטרה להעביר את המסר "השנה עושים כפרות בכסף ועוזרים לנזקקים".

צפו:



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    סרטון חצוף! שלועג למנהגים קדומים.
    ודרך אגב דמי העוף או בשרו הולכים לנזקקים.

  2. 6

    רדיו קול חי!!!! איך אפשר לעלות סרטון כזה לאתר, מבלי לבקר אותו בחריפות רבה מאוד! זהו סרטון שנודף מימנו ריח לא טוב, לצחוק וללעוג על מנהג יהודי קדוש כזה???? איפה הגבול?הרי גדולי ישראל שהם צדיקי הדור עשו מנהג זה, ומי מאיתנו יותר צדיק מהם שירחם על התרנגולים? וגם ידוע שמנהג ישראל תורה הוא, ככה ברייש גליי לעשות בדיחה מעניין בתורה! באתרים אחרים מגנים בחריפות רבה את הקמפיין הזה,, ורק אתם רדיו קול חי שלא מתבייש ומעלה את הסרטון כאלו זה עוד משהו מעניין, בלי להתנגד אליו אפילו….מחכה לשיפור מהיר!

  3. 5

    להרגע אנשים!!!!
    אף אחד לא לועג לשום מנהג קדוש אפ תחשבו שנייה על מה שקורה פה בשנים האחרונות ולא גדול בישראל אחד מדבר על צער בעלי החיים שמתחולל לנגד עינינו בכל פעם שמוציאים עשרות אלפי תרנגולים לכפרות מובילים אותם בתנאים נוראיים כשרוב גדול אינו שורד כלל את כל המסע הזה. תמו הימים בהם לכל אחד היה לול תרנגולות ובמקום לשחוט את התרנגולת ולאכלה לכבוד החג היו עושים בה כפרות ונותנים לעני. חלאס זה כבר לא נראה ככה וזה נראה ממש גרוע אם תתבוננו, אם מישהו מרגיש שהוא בכל אופן רוצה לקיים את המנהג הזה דווקא שילך בעצמו ללול ידאג שלא יהיה פה צער בעלי חיים והכול יהיה בסדר, מדברים פה על המשלוחים ההמוניים של אלפי תרנגולים ותסלחו לי אם תתבוננו זו באמת זוועה….

  4. 4

    ברור, אורי אריאל מרחם על תרנגולים, אבל להתעלל בחרדים הוא ידע טוב מאד…

  5. 1

    בס"ד
    סרטון מגעיללל ברמות של הזיה!! איכסס!! איך למען ה' העליתם את זה לכאן??? זה מתאים ממש לתעמולה של הנאצים לפני השואה, ועם טעם של העלילות דם המסורתיות ב'סיפורי צדיקים'. זוועה בהתגלמותה. איך זה פה למען ה'???